Meine eigene Domain ist online!

Herzlich Willkommen auf myveganluxembourg.com! :)

Seit längerer Zeit war ich bereits am Überlegen eine eigene Domain zu registrieren. Es sieht einfach professioneller aus und ist einfacher zu merken.

Das Umleiten macht Blogger einem zum Glück recht einfach. Ein paar kleine Einstellungen musste ich zwar ein wenig suchen, aber sobald alles richtig eingestellt war, war alles online. Und länger als 30 Minuten hat das Ganze auch nicht gedauert.

Und da ich schon den Blog ein wenig am Ändern bin, wenn ihr Vorschläge, Kritik oder Themen habt von denen ihr hier lesen wollt, immer her damit.

Ich wünsche euch eine schöne Woche!

Kommentare:

  1. Eng eegen Domain ze hunn ass wierklech flott, Gléckwonsch dozou!
    Ech hunn iwwregens grad deng Äntwert op mengem Blog gelies a mir ass den "nik" opgefall ;) Kéint et sinn, dass du och am Éislek wunns? :D
    xx

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Merci sinn och ganz frou driwwer. :)
      Haha jo, sinn original vu Wooltz an den "nik" ass (leider) dat eenzegt wat mettlerweil nach vu méngem Weeltzer iwwreg ass, a suguer deen verléieren ech emmer méi. Wunnen zwar nik méi zu Wooltz, awer emmer nach am Eisléck, wäert wuel och emmer sou bleiwen. :D
      LG

      Löschen